2dagar kvar

Ska typ gå och lägga mig nu eftersom att jag inte vet vilken tid för klippningen blir idag(måndag).
Men nu är det endast 2dagar KVAR! så himla sjukt alltså

Men idag (måndag) ska jag in till stan för att klippa mig, fixa ögonbrynen, gratta patricia (om hon kommer in), sen kanske träffa denice och emelie, sen typ handla några slutliga saker. Sen även hämta min kappa från kemtvätten. Sen blir det upp till farmor och sova där en sista gång haha, låter dramatiskt.

På tisdag ska jag typ bara vara hemma, ska packa det sista och sen fixa middagen. Sen blir det en tidig kväll eftersom att jag ska upp runt 5 om inte tidigare, då vi ska åka 6 hemmifrån till Arlanda. Så himla nervöst det börjar bli nu haha.

Men nu ska jag ta och sova, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0