I'm so excited!

Nu har det bara 14timmar sen är jag på Arlanda för att åka iväg till USA.
Nervositeten har inte börjat komma igång än, men de kommer väll när jag är på flygplatsen.

Idag köpte jag iallafall tå tidningar att läsa på planet, massa skavsårsplåster, en tjocktröja, ett par mjukisbyxor och sen köpte mamma nya hörlurar till mig. Sen hämtade vi även ut min kappa idag som har vart på kemtvätten. Så nu ska det ner sen är jag READY TO GO!


Hälften av alla saker, det jag inte hade packat just då!

Andra halvan som låg i väskan.

Vart faktiskt chockad över att allt fick plats, och att jag har plats över till det jag ska packa ner nu ikväll.

Men nu ska jag städa min garderob och sen fixa middagen, det är jag som ska laga Indisk kyckling ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0