Amerikanska Ambassaden imorgon!

Har precis kommit hem från stan, så just nu ligger jag i soffan som vanligt hahah. Och min mage låter heeela tiden. Fattar inte vad den håller på med!

Nej men imorgon ska jag och pappa åka till Amerikanska Ambassaden för att ansöka om mitt VISUM! Viktigt att ha det innan man åker (;. Sen efter det får jag se vad som händer, men ska i alla fall kanske grilla på kvällen här hemma. Men vi får se.

Skulle egentligen åkt in till Vaxholm och fotat lite vid kajen där. Men de vart ändrade planer så jag åkte in till stan, Vaxholm får jag ta i helgen.
Men nu ska jag försöka få i mig mat, kanske därför min mage håller på och låter (?).

Hit ska jag imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0