Bad day!

Hela min dag börjar med att jag måste gå upp 6.40! För att vi skulle vara på Amerikanska Ambassaden innan 9. Så vi var där typ 8.15 och stod nästan längst fram i kön, men vi fick vänta en stund eftersom att de tog lite tid att släppa in folk sen var det en ny kö inne på själva ambassaden och sen fick man vänta tills dom ropade upp ens namn så skulle man få tillbaka lite papper.

Men i alla fall, på morgonen. Jag var huur trött som helst, skulle hälla upp te i dels en mugg att ta med och sen i det glaset jag skulle dricka ur på morgonen. Så när jag häller upp teet i muggen, så skvätter det en droppe på min hand (alltså SKOLLHETT VATTEN) och av ren reflex så (jag står då och håller i både muggen och vattenkokaren) slänger jag med muggen så allt te flyger ut över hela min hand! De gjorde ont som sjutton och jag vart på riktigt dåligt humör.

Sen efter ambassaden skulle vi upp till farmor, så var det fel på någon av hennes apparater och vi var tvugna att dra till någon affär för att lämna in den. Men när vi kommer dit så öppnar dom inte förens 12 och klockan var 11.10 så vi satte oss i VasaParken en stund. Men tiden gick så himla segt så vi ställde oss vid dörren och kom sen först in. Sen börjar nästa problem! Vi hade inte med oss hennes perssonnummer så vi kunde typ inte lämna in de, vi försökte ringa henne. Men hon svarade inte osv osv.

SEN! Nu kommer det värsta!
Hade ju fått ytterliggare ett nytt bankomat kort. Först gjorde tjejen i vaxholm dubbel beställning på allt. Sen när vi gick dit och fick "rätt" kod och kort så visar det sig att koden inte stämmer!! Prövade 2 gånger så jag kunde inte pröva igen för då tar dom ju kortet.
Men så vi beställde ett nytt kort igen då, och det kom härom dagen. Dom på banken sa att jag skulle ha samma kod som jag skulle haft innan. Så jag går och prövar det. Tror ni det funkar!? NEJ!! Utan bankomatskiten tar mitt efter ETT FÖRSÖK! Så nu har jag inget bankomat kort. Jag gick in på banken i Odenplan så hon där verkade vettigare, hon beställde ett NYTT KORT och en NY KOD!

Så nu ska det bli rätt hahaha. Sen hände massa annan skit, dels på en restaurang i Vaxholm. RIKTIGT otrelig personal så vi stack utan att beställa mat eller något. Vi snackade skit om dom när vi satt på restaurangen och grejer. Så om ni ska äta i Vaxholm, UNDVIK den Italienska restaurangen som ligger brevid Hamnkrogen. Tror den heter Protobello någonting.

Haha så jag är inte på topp humör. Som nyss, hade precis startat datorn och kommit in på internet. Så skulle jag resa mig upp då lyckas jag stänga igen datorn varav ALLTING stängs ner. Glad jag blev då, jisses. Idag ska jag bara sitta inne känns det som, annars lär jag väll bli påkörd eller något annat hahah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0