Bio idag

Godmorgon, Godmorgon

Har faktikst vart upp sen 8 eftersom att jag skulle fixa en grej vid halv tio. Så just nu ligger jag i ena hörnan på soffan och min syster i andra. Hon halv sover lite och jag kollar på tecknat hahaha, inget annat bra på TV just nu.

Annars idag så ska vi gå på bio hela familjen, vi ska se någon ny film som hade premiär igår, kommer inte på vad den heter bara. Mer än det så ska vi typ handla det sista inför resan, det är ju bara 6dagar kvar nu! Och jag kan fortfarande inte tro att jag kommer åka snart, känns fortfarande som en dröm. Lite konstigt men så kommer de vara tills jag kommer till min värdfamilj, New York kommer bara kännas som en semster utan föräldrarna haha.

Men nu ska jag försöka vila lite innan jag måste börja fixa mig igen. Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0