Bokar in en resa nästa vecka kanske (?)

Har precis ätit middag ute på framsidan av huset. Var faktiskt väldigt skönt, det fläktade bra och det var inte för vamt eller för kallt.

Men under maten så diskuterade vi (jag och min familj) om vad vi skulle göra nu de här 3 sista veckorna innan jag åker.
Så i pratade och kom dels fram till att vi ska faktiskt åka ner till Kålmården. Har helt ärligt aldrig vart där, så det kändes som en rolig liten avslutning. Vi kommer ju självklart att göra något mer, men de här är det vi bokar in nu. Så det kanske blir så att tisdag eller onsdag nästa vecka åker vi till Kålmården. Om inte nästa vecka, så blir det veckan efter.

Juste, fick även hem ett brev idag att jag hade fått något på posten. Kunde helt ärligt inte lista ut var det var, först trodde jag att det var mitt nya (4e på grund av vaxholms bankens strulerier) bankomatkort. Men sen kom jag på att sånt kommer ju ner i brevlådan dirket. Så jag kunde verkligen inte fatta vad för något det var jag skulle hämta ut.

Så när jag kom hem och öppnade kuveret så visade det sig att det var mitt PASS, som jag lämnade in på Amerikanska Ambassaden i fredags. Så jag fick alltså mitt VISUM idag! Så nu väntar jag bara på biljetten och mitt bankomatkort, sen är jag redo för att flyga till USA!


En bild från när vi solade idag, Haha mitt hår ser verkligen Orange/rött ut här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0