Flyginformation

Vart väckt imorse av mamma vid 10, men skulle få sova lite till. Sen kom pappa vid 11.30 och sa att han visste något inte jag visste, och att jag måste gå ner och läsa vad jag har fått.
Men han kunde inte hålla sig, så han berättade att all flyginformation inför resan och vad jag kommer göra de 8dagarna jag är i New York.

Så nästa onsdag (4/8) Ska jag vara på Arlanda 7.20 för incheckning och sånt. Sen 9.20 går planet mot London och i London ska vi byta flyg mot New York som avgår 13.40. Vilket betyder att jag kommer vara 2timmar och 40minuter på flygplatsen.

Sen när jag ska till min värdfamilj (11/8) går planet från New York till Salt Lake City 09.45. Sen får jag vänta i 2timmar och 30minuter i Salt Lake City helt ENSAM! Tills mitt plan mot Cedar City går, det avgår 15.20.

Så enligt schemat över flygtider kommer jag vara i New York 16.25 (4/8) och i Cedar City 16.40 (11/8)

Nu börjar det kännas lite i magen, börjar alltså bli nerövs eftersom att jag har fått ALL information inför resan nu och nu är det bara 8dagar kvar, vilket är heelt sjukt.

Men nu ska jag hoppa in i duschen och sen fixa mig för att träffa Patricia i stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0