Herreguuud

Igår efter att jag hade tvättat bort sminket och borstat tänderna så skulle jag gå och lägga mig. Så jag går ut ur badrummet och precis när jag ska stänga dörren dit så hörs det något från nedervåningen. Jag vart sjukt rädd så halv sprang in i mitt rum.
Alla andra låg och sov, till och med katten så det var ingen av dom. Men jag vågade inte gå ner för att kolla vad det var för något. Det lät som om att någon släpade någonting i marken. Men sen vart det tyst, kunde inte somna förens efter 45minuter haha. Tog in katten i mitt rum och la henne på min säng så jag fick sällskap hon stirrade på mig surt, men stannade kvar haha.

Bilderna från de jag köpte kommer upp senare, har inte orkat lägga in dom på datorn än. Menmen.

Igår fick jag fler bilder från min värdmamma. Fick se hur det såg ut inne i deras hus, det är ganska litet men dedt ser hur gulligt ut som helst.
Sen tittade jag även på skolans hemsida och på vilka sporter dom har där. Dom hade bl.a. Golf (tjejer/killar), Basket (tjejer/killar), Tennis (tjejer/killar), Fotboll, Amerikansk Fotboll osv. Så dom har en del sporter man kan köra där nere.
Min pappa vill att jag ska gå med i basketlaget eftersom att jag har spelat det förut, plus att mina värdföräldrar typ spelar det haha. Men sen även för att det är lättare att träffa nya "kompisar" (eller vad man ska kalla det för) om man går med i en sport. Så då får det nog bli basketen i så fall.

Nej nu ska jag gå ut i solen en stund, så himla skönt väder ute.

Bilden är från när jag var i Turkiet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0