Julafton idag...

... Fast näää.

Haha idag var jag i stan med min syster, efter det så väntade vi på våra föräldrar för att vi skulle gå och se bio. Men innan bion så skulle vi upp till farmor igen för att fika med farmor, mamma och pappa. När vi kom dit så ringde vi på dörren, men ingen öppnade, så jag tog upp nyckeln och öppnade dörren.

Där stod mamma med systemkameran i handen, så  fort hon såg mig gömde hon den. Jag fattade ingenting, vi gick in i lägenheten och jag märker att det är ovanligt mörkt där. Sen kommer jag in i vardagsrummet och ser att det står en liiten julgran på golvet med en massa, wait for it.... JULKLAPPAR! Haha, ni anar inte hur chockad jag blev när jag såg det. Men tydligen så hade dom gjort detta för att jag skulle få fira "jul" med dom också i år. Tycker jag var väldigt gulligt gjort av dom.

Det jag fick var: En nyckelring där de strå I<3Sweden, En Hello Kitty reflex, strumpor, Dollar, spel (som jag kan ha på planet), en liten tvättsäck, en DKNY plånbok och en DKNY väska. Väskan fick jag från min syster och resten från hela familjen.

Annars har det inte hänt så mycketidag, bion vi såg var INTE bra och både inne/efter filmen så SPÖREGNADE det ute. Hade varken en jacka eller paraply med mig, så fick springa till garaget och Sergel haha.
Har även handlat en massa saker jag behöver ha med mig på resan, plus igår handlade mamma och emelie också lite utav det jag behöver ha med mig.

Nu ska jag försöka börja packa ner i väskan lite smått, ska även föröska ta bilder på allt jag fick idag och köpte. Om min kamera tillåter det, den har typ inget batteri kvar haha.
Aja, Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0