KOLMÅRDEN IMORGON!


Imorgon bär det av mot Kolmården med familjen haha. Var aldrig där när jag var liten så i tänkte åka dit som en avslutningsgrej innan jag åker.


Idag har vi fått gäster och jag fick lite dollar från en av gästerna.
Annars har vi bara försökt att börja släktforska, jobbigt att alla sidor kostar om man vill söka på släktingar och sånt. Men någon gång ska vi nog ta tag i det och verkligen söka och gå djupt i det. Det vore ju kul och veta saker om ens släktingar, åtminstone veta vad dom heter och vad dom gjorde när dom levde.
Har äen börjat skriva min packlista inför USA resan.

Nu ska jag packa och sen sova, ska upp 7.30 imorgon nämligen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul det vore att få träffa en massa djur på Kolmården. ;)

2010-07-27 @ 10:34:41
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0