Middag @ Jensen Bofhouse

Igår var jag och Patricia på Jensen Bofhouse och käkade middag där. Det vart Jensens Cesar sallad till middag med varsin coca cola, och sen åt vi även glass med jordgubbar och varm choklad sås med kaffe (kaffet där var inte gott, smakade vatten).

Idag blir det först till Farsta, sen ska vi in mot stan och då ska vi kolla på min klocka jag ska få. Sen blir det middag med familjen och sen bio. Vi ska gå och se Eclipse (vet lite sent menmen) sen blir det antagligen att åka hem.

Imorgon bär det först av mot ett ställe jag inte får säga idag haha. Efter det ska jag med syster till Arbetsförmedlingen och göra något (?). Efter det blir det in till stan och sen till Rålambshovsparken (aka. Rålis) där vi kommer vara hela kvällen i stort sett.


Middagen


Efterrätten

Nu ska jag fixa klart mig inför dagen sen ska vi åka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0