Puppies

Godmorgon Godmorgon,

Sitter just nu i soffan med syster och kollar på Jersey Shore, så himla roligt program haha.

Men jag kollade min mail nyss och min värdmamma, Anni, hade svarat. Hon berättade att jag kommer få vara med när deras son, Deucalion, tar sina första steg samt när han säger sina första ord, så himla gulligt. Sen berättade hon även att dom håller på att avla deras hund Ruska, så dom kommer kanske få några små chihuahua valpar medan jag är där. Så himla gulligt, de kanske kommer finnas en massa valpar i hemmet också. Jag älskar både hundar och bebisar så jag har hamnat i min drömfamilj i USA.


Vladimir (den mörk bruna) och Ruska (den ljusbuna)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0