Shopping dag

Kom hem från stan för ett tag sen. Va med syster för att handla, skulle egentligen inte ha köpt något men köpte upp nästan alla pengar jag hade på kontot.
Kan inte är så smart eftersom att man inte får studiebidrag i sommar och jag kanske skulle sparat lite till resan. Men samtidigt behövde jag nya grejer haha.

Lägger upp bilder på det jag köpte senare, kameran ligger på laddning. Fick även hem de sista jag beställde från en hemsida.
Så  de vart mycket nya kläder idag om man lägger ihop allt haha.

Men idag är det iallafall bara 33DAGAR KVAR tills jag åker. Känns inte ens verkligt, känns som om att resan bara är en dröm. Lite läskigt att jag tänker så, men jag kan bara inte tro att de är sant att jag inte ska träffa min familj på 10månader. Att jag ska bo i någon annans hem i 10månader, gå i en helt annan skola i 10månader.
Allt är så overkligt bara haha.

Men ska se om kameran har laddat klart sen ta lite bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0