Vaxholm

Idag så började dagen med att jag och min syster hjälpte pappa att olja in HELA altanen, det var riktigt jobbigt i värmen. Men samtidigt så får man ju färg av att jobba i bikini i solen hahaha.

Men sen efter det tog vi det lugnt en stund, sen åkte hela familjen in till Vaxholm (ja lite onödigt att ta bilen när vi kan typ åka buss 7stationer menmen), så käkade vi middag på Portobello som ligger vid Vaxholms kaj. Sjuuukt god mat, käkade en pizza visserligen men den va så himlans god.
Sen gick vi och kollade på alla båtar som låg inne och på dom som kom in för att äta. Så köpte vi glass och satte hoss vid hamnen och tittade ännu mer på alla båtar. Haha de var ganska intressant att se hur vissa båtar försökte lägga till.

Sen åkte vi hem, grillade lite korv. Så gick i in, sen fick vi besök av några vi känner och så började vi kolla på filmen Definitely, maybe den är verkligen sjukt bra. Så just nu kollar jag på filmen och ska snart gå och lägga mig så jag orkar upp klockan 7.

Men ska stänga ner datorn nu så godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0