What's the point of doing anything?

Ligge just nu i sängen och kom precis fram till att IDAG är det exakt 2VECKOR KVAR tills jag åker. Alltså det är helt stört hur fort tiden har gått sen jag fick kontakt med familjen i USA.

Men iallafall, i måndags var jag i Gävle med familjen för att syster skulle köra upp. Sen i tisdags har jag legat hemma typ helt död efter att ha åkt fram och tillbaka till Gävle på samma dag. Men mamma köpte lite saker till mig som jag ska packa ner inför resan plus två presenter till min Värdfamilj.

Idag (onsdag) ska jag in till stan och träffa min kompis Patricia, vi skulle typ gå och äta på restaurang inne i stockholm, sen får vi se vad vi gör innan/efter.
torsdag ska hela familjen gå på bio (vi passar på att umgås nu så mycket som de går eftersom att de är så kort tid kvar). Så vi ska käka middag innan och antagligen handla.

fredag ska jag typ ha som en avskedsfest med dom jag känner. På lördag blir det samma sak och kanske ska skriva packlistan då också haha.
söndag ska jag och familjen till Kålmården, så vi kommer hem på måndag kväll tror jag.
Sen på tisdag ska jag träffa en kompis och sen resten av den veckan vet jag inte hur det blir än.
Förutom på lördagen nästa vecka då jag har ännu en avskedsfest med släkten och vänner till familjen.

Så just nu har jag fullt upp och stressar för att hinna med allt, försöker även klämma in så mycket jag kan under en dag så jag verkligen inte missar att träffa någon/göra något innan resan är här.


Haha en bild från turkiet'09 ser lite rolig ut menmen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0