5 Veckor kvar

Sitter just nu i min säng och kan inte sova. Jag tänker alltid för mycket innan jag ska sova så jag inte kan sova haha.

Nej men det som snurrar i mitt huvud just nu är att jag faktsikt kommer att lämna Sverige om bara 5VECKOR!! Det är ju ingen tid alls. Vet inte hur jag ska klara mig borta från, speciellt, min familj. Kommer känns riktigt jobbigt när jag sitter på planet efter att ha lämnat dom id flygplatsen.

Tänk er att inte kunna krama eran mamma eller pappa på 10MÅNADER. Eller att inte kunna små prata med ert/era syskon på nätterna på 10MÅNADER.

Jag längtar verkligen till jag åker, men vill ändå inte lämna min familj så länge. Kommer kännas så konstigt att inte höra mamma tjata eller när pappa erbjuder sig att hämta upp en oavsett vilken tid på dygnet och vart man är. Eller bråka med min syster och sen bli sams efter 5minuter igen, lyssna på när katten springer i trappan eller alla gånger man försöker prata med farmor men hon låtsas höra.

Kommer säkert börja gråta på flygplatsen, om inte där så kommer jag göra det när jag kommer till min Värdfamilj. Men jag vet att det kommer att bli 10fantastiskt roliga månader jag har framför mig, med många nya upplevelser.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0