Avresedatum

Mamma ringde mig för en stund sen och berättade att hon hade ringt till STS och kollat med dom vilket datum det är jag kommer att åka till förberdeslsekursen New York, som är i 7dagar. Och det visar sig att dom först hade tänkt att jag skulle åka den 27Juli vilket är vääldigt snart. Men sen såg dom att jag kommer bli väldigt tidig till familjen då, eftersom att jag då skulle vart hos familjen den 4Augusti och skolan börjar den 18Augusti, så därför kommer jag att åka den 4Augusti till New York, och sen åker jag den 11Augusti till min värdfamilj.

Det är också väldigt väldigt snart, alltså den 4Augusti. Men jag längtar verkligen som sjutton nu. Så nästa gång min värdmamma svarar på mitt mail, så ska jag kolla så att dom verkligen är hemma den 11Augusti, vilket jag tror men man måste ju kolla.

Pixie Lott har gjort två riktigt bra låtar som jag verkligen älskar.

Mama Do


Gravity

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0