Cedar City, UTAH

Idag ringde min mamma mig under dagen och berättade att jag hade fått hem ett brev från STS (den organisationen som jag åker med till USA). Det visade sig att jag hade fått min placering, alltså vilken familj, skola och vart jag skulle bo någonstans de 10månaderna jag är där.

Så den 18augusti börjar jag i Canyon View High School som ligger i staten Cedar City. Så jag ska alltså bo i Utah de 10månaderna jag, vilket jag ser fram emot enormt.

Familjen jag ska bo hos bor i ett så kallat "twin-house", dom har en liten bebis och sen även två hundar. Jag som älskar både hundar och småbarn vart så glad när jag läste det.

Så när jag kom hem idag så mailade jag dom, men eftersom att deras tidzon är lite före oss så hade dom nog redan gått och lagt sig. Men får nog svar imorgon så jag hoppas på att dom skickar några bilder så jag får se hur dom ser ut :)

Så i början på Augusti åker jag på en förberedelsekurs i New York i 7dagar, sen åker jag vidare till min värdfamilj i Utah. Men nu ska jag försöka sova tidigit så jag kan vakna upp och hoppas på att dom har svarat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0