Dorm daze II och popcorn

Idag har jag inte gjort någonting, vaknade runt 12 och sen har jag vart så seg att jag bara har legat i soffan och degat hela dagen haha.
Har däremot börjat fundera på va sjutton jag ska behöva packa ner sen när jag väl måste börja packa. Vet inte vad det brukar vara för väder där eller någonting.

Mailade i alla fall mamman idag igen men har inte fått svar än. Ställde några frågor och kollade igenom deras bilder igen. Riktigt söt familj, ungen är helt underbart söt och hundarna ser så gulliga ut.

Har inget anant att skriva just nu, sitter och kollar på Dorm Daze II med syster och äter popcorn haha.
Men här är i alla fall en bild på mig, som min syster tog under Kronprinsessans bröllop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0