Solar på balkongen

Vart typ väckt 7imorse av att farmor satt o typ skrek i telefonen. Eftersom att hon hör dåligt, så pratar hon JÄTTEhögt för att hon tror att dom inte hör. Det är jättejobbigt, varken jag eller min syster kunde sova.

Men idag ska jag typ lägga mig ute i solen och sola, ska kolla upp det med mitt bankomatkort imorgon istället. Orkar verkligen inte göra det idag, vill bara ligga ute på balkongen i solen haha.
Sen ska jag träffa min syster, så ska vi se va vi gör, men antagligen lägger vi oss i Vasa Parken som jag sa igår. Sen ska vi hem, jag ska kolla om min värdmamma har svarat på mitt mail och sen ska jag typ lägga mig i tid så jag för en gångs skull får sova ut.

Men nu ska jag ut till solen och det borde ni också göra haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0