Stan

Jag åkte in till stan efter mitt senaste inlägg. Träffade syster en stund, vi gick och la oss i Vasa Parken sen åkte jag hem och hämta smink och nya kläder (sover nämligen över här i stan inatt). Sen åkte jag tillbaka till stan och nu sitter jag här uppe i lägenheten och äter chips och dricker cola haha.

Men ska fortsätta kolla på TVn nu, får se om jag skriver något innan jag somnar. Annars uppdaterar jag imorgon igen.

JUSTE! Jag skulle ta ut pengar idag, så slår jag in min kod (har fått nytt bankomatkort, ett VISA kan inte ha Maestro (?) i USA). I alla fall, jag slår in koden jag har fått till kortet, OCH DET ÄR FEL!!!!!! Prövade en gång till efter att ha kollat koden med mamma. Och de funkar ändå INTE!

Så nu måste jag till banken imrogon för att få den riktiga koden. HATA HATA HATA när det blir så här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0