Skadad..

Dumma bil jäkel... jag satte mig i min kompis bil, och skerna som man spänner fast säkerhetsbältet i.. dom är gjorde av metal och tunna.. dom va i vägen för mig :( så jag satte mig på dom, o dom rev mig en bra bit nere vid svanskotan o ner mot rumpan :( gör aaas ont!!!!

Annars vare en bra dag igår. Har ngra fotbollskillar som berömde min körning, en annan assöt kille i St George som frågade om jag hade tugugi o  som sen (med sina polare) förföljde oss en bit. Sen två andra killar som jobbade på olika affärer som snackade asmycket med oss :D vi hade en såååååån roooolig kväll :D

Ibland önskar jag att jag tänker fortare, man kanske hade kunnat fått nya bekantskaper där :D några roliga nya personer liksom, men jag tänker u på de i efterhand. Att man skulle stannat upp, pratat mer eller något sånt hhaahha :)

Här är iaf en bild på min skada (ser värre ut irl)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0