6 månader

Jaha så igår var de 6månader sen jag lämnade min underbara och älskade familj på Arlanda. Tiden har gått jävligt fort kan jag ju säga.
Bara 4månader kvar nu tills man sitter på planet igen, känns som om att de va förra veckan jag va i New York haha.

Här är lite update i bilder sen onsdags till igår :)


Jag och Amelie (Belgium) och Amelie (Tyskland) i bilen på väg mot ST George för att fira mig :)

Jag och Amelie (Belgium) På SUU basket match :)

SUU matchen, SUU vann föresten :)

Mina älskade flickor på SUU matchen :)

De var från två dagar bara visserligen :) Men de va dom två BÄSTA dagarna hahaha :)
Vi kanske ska på en till SUU match idag, om jag mår bättre och om Amelies (belgium) värdföräldrar inte skulle gå på den matchen haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0