BOOORING!1

Asså de här med att bo med en familj som är mormoner kan ha sina nackdelar.. Som VARJE söndag har dom ju kyrka, och jag msåte följa med. Vi sitter i kyrkan i 3 TIMMAR!!!! Det är riktigt jobbigt, när jag hellre vill vara hemma och plugga för att lyckas på min prov som jag oftast har på måndagar.

Men nää, dom vill att alla sina barn ska gå i kyrkan, så får stå ut (tror efter idag att det bara är 14 söndagar kvar) till jag åker hem...

Jag har 2 prover imorgon, ett i Sports Medicine och den andra i Law And Enforcement, vette fan hur de kommer gå. Vet att jag, iaf, kan göra om Sports Medicine provet om de går dåligt. Men Law and Enforcement har man bara en chans i. Så vi fr se

ajja nu ska jag väll göra mig redo för kyrkan... -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0