Flygtiderna

Nu har jag fått alla mina flygtider som jag behöver för att ta mig hem.
Så jag kommer sammanlagt att flyga i 14 timmar ungefär, sen kommer jag sammanlaget vara på flygplatser/flyga i 20 timmar och 50 minuter. Hur dödar man en sån tid på bästa möjligavis haha.

Den längsta mellan landnignen kommer vara i Denver, kommer vara där i 3 ½ timme innan mitt flygplan till London avgåår... USCH säger jag bara.

 
Lämnar alltså ST George 13.25 och kommer till Salt Lake 14.26 (2juni)
Sen lämnar jag Salt Lat 15.20 och kommer till Denver 16.46 (2juni)


Lämnar alltså Denver 20.15 (2juni) och kommer till London 12.10 (3juni)
Sen lämnar jag London 13.50 och kommer till Stockholm 17.20

I London kanske jag även kommer träffa en som va på samma Prep Course som mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0