tråååkigt

Så jag håller reda på räkningen just nu

- 43 dagar kvar tills min familj kommer hit (snacka om att jag LÄNGTAR SOM FAN)
- 94 dagar kvar tills jag åker hem (samma här, längtar som fan alltså)
- sammanlagt är det ungefär 13 veckor plus några dagar kvar här tills jag åker hem.
- Alltså (utan dom två söndagarna jag är med MIN familj i Kalifornien) så är det bara 11 söndagar kvar, alltså bara 11 gånger till i kyrkan. Fy i helvete vad de ska bli skönt att slippa gå upp varje söndag och åka till kyrkan och sitta där 3 timmar liksom.

Annars så har de inte hänt någonting, har halva dagen av på tisdag. Vilket betyder SOVMORGON! Börjar klockan 11.35, då alla Juniorer i skolan ska ta ett prov, som jag inte behöver ta. Så jag är leeeedig :D

Sen har de snöat som sjutton här, hoppas den är borta imorgon, annars blir jag ledsen haha.



En sak är säker, snart ska jag STOR STÄDA både mitt rum och mitt badrum hahahhahaha. Det behövs verkligen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0