20 dagar kvar!!

Så idag har jag vart i skolan igen, har ju tre nya klasser dom är: Law and Enforcement, Info Technology Lab och Theater Foundation ll :)
Dom är faktiskt väldigt roliga klasser, i Law and Enforcement kommer vi att besöka fängelst här, flygplatsen (krasha bilar osv) och sen beska deras kontor :)

Annars har det inte hänt så jättemycket på senste, skulle ta ett prov idag för att få tillstånd att börja köra men så hade man den dära jätteturen man bara längtar efter.. stället va stängt. Så ska försöka få det på måndag innan skolan :) Om jag klarar mig får jag börja köra, annars får jag ta om de bara :)

Sen är det nu bara 20 DAGAR KVAR tills jag blir 18 ÅR !!! I alla fall för er i Sverige, hä är det 21 dagar fortfarande :)

Sen är de 131 dagar kvar tills jag åker hem och 81 dagar kvar till FAMILJEN KOMMER HIT!! Längtar sååååå mycket asså :)


Haha en av dom första bilder här i USA, alltså tagen för över 5månader sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0