Svenska igen :)

Har tröttnat på att skriva och tala engelska nu haha, har vart här i över 5månader nu, så har ungefär 4½ månad kvar innan man kommer lämna alla här...
En positiv sak är att jag fyller 18 om 26 dagar och familjen kommer hit om 86 dagar. Ska bli såååå skönt att få träffa dom igen haha :)

I fredags var vi och simmade på de nya simhuset här, kul att några av badvakterna går i våran skola liksom... Haha, sen drog vi hem till Amelie och Teisaa och kollade på Hot chicks hahaha, sen skjutsade McKenna hem mig.

Sen igår (lördag) åkte jag till St George med Annie, så jag gick runt i min ensamhet med min musik och shoppade haha :)

Här är de jag handlade :)


Travel-kit :)

3 necessärer (eller hur man stavar haha)

Ett par skor (Steve madden) En ny tröja och en liten handduk :)

Sen köpte jag några andra små saker också :)

Här är typ två bilder, en från helgen och två från förra helgen :)

Amelie och Jag på brottningen

Jag och Shelby

Jag och McKenna hos Amelie och Teisaa :)

Ska försöka sova nu :) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0