Helgen :)

Så i fredags började dagen med skola som vanligt, sen skulle jag till banken och växla in alla mina mynt (37dollar).
Sen vart de hem och packa ner saker för att sova över hos Amelie. Den kvällen va sjukt rolig,vi hade matfest och gjorde massa maträtter och spela spel. Sen så hade vi makeovers i Amelies rum. Sen kom Hope över igen och vi satt upp till typ 23 eller 00.
Sen vaknade jag vi 3.25 av att amelie roppa på mig. Så jag säger What? men ingen av oss kommer ihåg va hon sa hahahaha. Hennes Happy Pills gör henne skit rolig hahaha.

Hursom helst, lördagen började med att amelie och hope kom över. Sen gick vi och såg red riding hood, och sen "middag" på Artic circle. sen fick vi besluts ångest för hur vi skulle ta oss till Maverick då de ligger 5 minuter bort med bil, men 45 mnuter bort gåendes.
Efter en lång diskussion började den långa vandringen. Vi kom dit, hyrde skräckfilm, sen åkte vi hem till Hope. Där träffade vi även ena Amelies värdsyster, Teisaa, som nyss kom hem från en tävling Så då va vi 5 personer som kolla skräckfilmen. Den hette Devil någonting, skit dålig film hhahhaa.

Sen hämtade Annie mig vid 22, och sen vart de i säng :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0