Är man grym eller !?

Idag tog jag mitt körkortstest, självklart så klarade jag mig :D missade bara något litet när jag skulle parkera i uppförsbacken (I was too close to the curb). Så imorgon kan jag gå till körkortstället här och hämta mitt körkort :D
Så jääävla härligt, även om jag inte kan använda de i Sverige, så vet jag att jag kommer klara testet där hemma fort eftersom att jag har ett körkort redan ;)

Annars har veckan gått segt, det haglade, åskade, blixtrade och regnade som fan igår. Två tjejer från skolan va med om en krock och går runt med nackkragar just nu. Sen vare en till precis utanför skolan med två bilar. Och en tredje på motorvägen utanför skolan haha. helt sinnessjuk dag alltså.


Jag och Amelie (Belgien) förra helgen ute i solen vid FakeLake :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0