weekend :)

så den här helgen umgicks jag med Amelie, Cierra, Hope och Caitlyn.

De va typ den bästa och läskigaste helgen någonsin haha. Vi skulle tälta fredag natt i Caitlyns bakgård, allt började bra vi låg i tältet efter 23 och pratade. Sen typ somna vi alla, helt plötsligt är vi alla vakna igen av att de har börjat regna lite lätt och vi tänker bara: vafan!?.
Sen någon minut senare kommer spöregnet och en hejdundrans vind. Tältet föll nästan ner över oss, alla kanter på tältet flög upp så de va öppet i alla hörn. Så vi sa allihoppa: Nu går vi in!
Precis efter vi alla kom överens om de, så slutade de regna och blåsa. Bara sådär... helt skumt.

Sen så sov vi inomhus iaf. Lördagen spenderade jag hemma hos Hope, för jag orkade inte åka hem, vi skulle mötas senare igen. Så vi duscha, såg film, osv. Sen träffade vi Amelie och Caitlyn igen, vi åkte och handla middag och sen hem till Hope igen och åt med hennes familj. Sen fick jag köra bilen till någon av Hopes vänner för vi skulle låna film, fick även köra bilen tillbaka ;). Vi lånade " The Strangers", sjukt läskig film. Sas i början att den va verklighetsbaserad, vilket vore jävligt äckligt om den va. Sen på vägen hem, så såg vi massa ungdomar springa runt bland alla hus, med typ masker på sig. Vi alla freak ur och låste alla dörrar hhahaha.

Nu har jag ett dilema oc vet inte va jag ska göra den 27maj, antingen gå på Graduation och efteråt hejdå fest, eller Åka till Anthoys och Annies familjer och träffa dom för en sista gång.... svååårt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0